Slovenská pošta prináša novinky v ePodacom hárku
Zákazníci využívajú možnosť podaja svojich zásielok prostredníctvom ePodacie hárku (ePH) už viac ako rok. Slovenská pošta, a.s., na základe požiadaviek svojich klientov, doterajších skúseností s využívaním danej služby a úsilím, aby produkty spoločnosti zodpovedali požiadavkám modernej doby, inovovala aplikáciu ePH.
Nová aplikácia prináša viaceré benefity
Adresný manažment - automatické dopĺňanie adresných údajov podľa ulice adresáta (aplikácia po výbere ulice automaticky doplní obec a PSČ).
Kontakty - automatické ukladanie adresátov zásielok do kontaktov, ktoré je možné podľa potreby upravovať.
Sledovanie zásielok (Track & Trace)
- možnosť sledovania zásielok priamo v aplikácií, kde sa po rozkliknutí
konkrétnej zásielky zobrazí prehľad pohybu zásielky (dátum podania,
dátum doručenia, dátum vrátenia zásielky a pod.) Zásielky je tiež možné
zobrazovať podľa jednotlivých stavov (podaná, v preprave, oznámená,
doručená...) alebo podľa dátumu podania.
Koncepty rozpracovaných hárkov
- možnosť uloženia rozpracovaných hárkov na neskoršie použitie.
Rozpracovaný hárok sa uloží do časti „Koncepty". Celý hárok je možné
upravovať v Konceptoch aj viackrát až do okamihu odoslania.
Adresné štítky - nový
dizajn adresných štítkov už aj do cudziny. Pri zásielkach do cudziny
ostávajú v platnosti všetky povinnosti, ktoré vyplývajú zo zasielacích
podmienok medzinárodného styku (napr. vypĺňanie balíkových
sprievodiek...). Adresné štítky sú dostupné priamo v aplikácii ePodací
hárok. Zásielky vnútroštátneho styku opatrené adresnými štítkami už
obsahujú aj podacie číslo zásielky.
Potvrdenie o podaji zásielok podpísané elektronickým podpisom priamo v aplikácii -
možnosť stiahnutia potvrdenky vo formáte PDF podpísané elektronickým
podpisom priamo v aplikácii už v deň podaja zásielok (pozn.: SP už
potvrdenky nebude zasielať e-mailom).
Slovenská pošta svojich zákazníkov o novinkách v aplikácii ePodací hárok informovala v predstihu prostredníctvom Direct mailov,
ktoré boli zaslané na e-mailové kontá klientov a prostredníctvom brožúr
ePH, umiestnených na poštách. Pre zákazníkov je k dispozícii aj webová
stránka www.posta.sk a špeciálne
kontaktné číslo 18666, kde sa dozvedia bližšie informácie súvisiace s
ePH. Slovenská pošta sa usiluje novým modernejším ePH prispieť k
zvýšeniu spokojnosti súčasných používateľov. Zároveň verí, že jeho výhody presvedčia aj ďalších zákazníkov, aby podávali svoje zásielky elektronicky.
Zdroj: www.posta.sk
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára